środa, 6 lipca 2016

Krótkie powitanie ;)

Witam!
Na imię mi Justyna. Mam 16 lat (tak to malutko). Od zawsze lubiłam pisać, jednak nigdy nie założyłam bloga. Może to dlatego, że boję się systematyczności? A może raczej dlatego, że może nie znaleźć się nikt kto zechce przeczytać to wszystko?
Ale no dobra... odstawmy mój pesymizm na bok. 
Właśnie dzisiaj (dzień po moich urodzinach) postanowiłam tu zaistnieć, pisząc o tym, o czym wiem najlepiej czyli o: książkach!
Tak wiem to dosyć naciągany i popularny temat, ale zawsze można przerwać. Próbować nikt nigdy nikomu nie bronił. Zawsze trzeba skłaniać się ku temu co się kocha, więc właśnie dzisiaj zaczynam to robić. 
Książki od dawna były moją tarczą, ucieczką. Pozwalały mi schować się za kartkami i zniknąć, nałożyć pelerynę niewidkę, wyłączyć się na świat zewnętrzny. A ja właśnie przed chwilą przerwałam czytanie książki, aby stworzyć coś o nazwie "blog". Ta nazwa jest przerażająca, ze względu na to, że przez około godzinę marnowałam swoje życie szukając szablonów i ogarniając wszystko co tu można umieścić. Mogłam zwątpić, ale jakoś się udało. Cudem! 
Prócz książek amatorsko zajmuję się fotografią, kocham zwierzęta, Azję, języki obce i jedzenie (dobre, ale z umiarem) (no ale gdybym miała wybrać danie, które miałabym jeść ciągle byłyby to naleśniki mojej najlepszej przyjaciółki; żałujcie, że ich jeszcze nie spróbowaliście) :D.
Głośno przedstawiam zasadę, że nie tylko ciało musi jeść, ale i dusza ^^

Mam nadzieję, iż moja bezsensowna gadanina, jakoś przedstawiła mnie w małym stopniu i że tylko i wyłącznie początki okażą się trudne. :)

/KannOfDeath

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka